blogowy opis

40 ciekawych faktów na temat upominków firmowych na zamówienie

Wszechobecność gadżetów reklamowych na rynku to nic zaskakującego. Nawet jeżeli masz w domu kilka T-shirtów z logo lub firmowych długopisów, istnieje szansa, że nie zastanawiałeś się nad marketingową efektywnością akcesoriów promocyjnych na zamówienie. Dowiedz się o nich więcej.

Długopisy z nadrukiem

Wszechobecność upominków firmowych na rynku to nic zaskakującego. Branża reklamowa już od dawna jest warta wiele miliardów dolarów. Nawet jeżeli masz w domu kilka T-shirtów z logo lub firmowych długopisów, istnieje szansa, że nie zastanawiałeś się nad marketingową efektywnością akcesoriów promocyjnych na zamówienie. Dowiedz się o nich więcej.

Chociaż wiedza na ich temat staje się coraz bardziej powszechna, gadżety reklamowe wciąż potrafią zaskakiwać. Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy 40 ciekawych informacji na ich temat, które przekonają Cię, dlaczego warto w nie zainwestować.

40 ciekawostek na temat upominków firmowych na zamówienie

1. 90% ludzi, którzy otrzymali akcesoria promocyjne, potrafi przypomnieć sobie umieszczoną na nich nazwę firmy (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

2. 89% ludzi potrafi przypomnieć sobie nazwę firmy umieszczoną na produktach, które otrzymali w ciągu 2 ostatnich lat (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

3. Pojedynczy artykuł reklamowy zostaje obejrzany średnio 344 razy w miesiącu (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

4. 80% ludzi potrafi przypomnieć sobie główny przekaz marki po otrzymaniu gadżetu promocyjnego (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

5. 82% ludzi ma pozytywne skojarzenia z firmą, od której otrzymali akcesoria promocyjne (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

6. 70% firm uznaje wykorzystanie gadżetów reklamowych za najbardziej skuteczną strategię realizacji celów marketingowych (Źródło: PPAI).

7. W 53% przypadków wykorzystanie gadżetów promocyjnych pozwala firmom na zyskanie bardziej korzystnego wizerunku (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

8. Pierwsze targi gadżetów reklamowych odbyły się w 1941 roku. Wzięło w nich udział 32 ekspozytorów (Źródło: Sage Blog).

9. W skład branży gadżetów promocyjnych wchodzi ponad 40 tys. firm. Branża zapewnia ok. 490 tys. miejsc pracy (Źródło: PPAI).

Spersonalizowane bluzy z logo

10. Gadżety reklamowe z nadrukami są uznawane za najbardziej skuteczną formę reklamy przez wszystkie grupy demograficzne (Źródło: PPAI).

11. Wartość rynku artykułów promocyjnych wynosi ok. 23.3 miliardy dolarów (Źródło: Brandon Gaille Small Business and Marketing Advice).

12. Pierwsza firma produkująca gadżety reklamowe na zamówienie powstałą w 1886 roku (Źródło: Inkwell Global Marketing).

13. 63% konsumentów, którzy nie chcą już korzystać z artykułów promocyjnych, przekazuje je innym (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

14. Niemal 100% konsumentów twierdzi, że jest w stanie odwiedzić stanowisko firmowe, na którym otrzymają gadżety reklamowe (Źródło: PPAI).

15. 60% konsumentów zachowuje gadżety promocyjne przez 2 lata (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

16. 52% ludzi używa gadżetu reklamowego co najmniej raz w tygodniu (Źródło: Sage Blog).

17. 72% konsumentów uważa, że jakość artykułów promocyjnych jest bezpośrednio związana z reputacją firmy (Źródło: PPAI).

18. 48% konsumentów chciałoby otrzymywać gadżety reklamowe częściej (Źródło: Sage Blog).

19. 69% konsumentów chciałoby otrzymać gadżet reklamowy, jeśli uznawałoby go za użyteczny (Sage Blog).

Spersonalizowane kubki z nadrukiem

20. 96% konsumentów chciałoby z wyprzedzeniem wiedzieć, które przedsiębiorstwa zapewniają darmowe gadżety reklamowe (PPAI).

21. Firmy z branży biznesu, edukacji i usług finansowych należą do największych nabywców gadżetów promocyjnych na zamówienie (PPAI).

22. 59% pracowników, którzy otrzymali gadżety promocyjne od pracodawców, posiada lepsze skojarzenia ze swym miejscem pracy (Źródło: Brandon Gaille Small Business and Marketing Advice).

23. 31% konsumentów korzysta z promocyjnej torby reklamowej z nadrukiem (Źródło: Sage Blog).

24. Najwyższą rozpoznawalność marki zapewnia wykorzystanie odzieży z logo. W tym przypadku 85% odbiorców zapamiętuje firmę (Źródło: ASI Central).

25. Pierwszymi znanymi produktami promocyjnymi były pamiątkowe guziki z 1789 roku, gdy George Washington był prezydentem USA (Źródło: Sage Blog).

26. Produkty higieniczne i technologiczne, akcesoria związane z bezpieczeństwem i narzędzia do pisania to gadżety reklamowe najbardziej preferowane przez konsumentów (Źródło: STML Print and Marketing).

27. Torby z nadrukiem generują więcej kontaktów z firmowy logo niż jakikolwiek inny gadżet reklamowy. Ilość kontaktów w okresie użytkowania produktu wynosi ponad 6 tys. (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

28. 20% konsumentów posiada ponad 10 promocyjnych akcesoriów do pisania (Źródło: ASI Central).

29. Artykuły odzieżowe to najpopularniejsze gadżety reklamowe. Dużą popularnością cieszą się również akcesoria do pisania, torby, kalendarze, szklanki i kubki (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

30. Torby i akcesoria do pisania to gadżety reklamowe, które generują najlepszy współczynnik stosunku ekspozycji firmowego logo do wydanych pieniędzy (Źródło: Sage Blog).

31. 63% ludzi zatrzymuje czapki z nadrukami, ponieważ uznaje je za atrakcyjne (Źródło: ASI Central).

32. Promocyjne kubki z nadrukami są bardziej efektywne w budowaniu świadomości istnienia marki niż reklamy radiowe. Podczas gdy 57% ludzi potrafi przywołać nazwę firmy umieszczoną na kubku, jedynie 28% zapamiętuje ją po usłyszeniu reklamy (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

33. 90% konsumentów posiada w domu szklanki i kubki z firmowymi nadrukami (Źródło: ASI Central).

34. 47% konsumentów zachowuje promocyjny T-shirt z nadrukiem przez 2 lata lub dłużej (Źródło: ASI Central).

Spersonalizowane koszulki z nadrukiem.

35. 91% ludzi przechowuje akcesoria promocyjne z nadrukami w swojej kuchni (Źródło: Sage Blog).

36. Jeden kalendarz promocyjny zapewnia około 850 kontaktów z marką (Źródło: ASI Central).

37. 85% osób, które otrzymało gadżet reklamowy od danej firmy, zaczyna kupować jej produkty (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

38. 52% uczestników targów reklamowych jest skłonnych odwiedzić stanowisko, na którym otrzymają gadżety promocyjne (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

39. 42% konsumentów posiada bardziej pozytywną opinię o firmie, która zastępuje zwykłe gadżety reklamowe ich ekologicznymi odpowiednikami (Źródło: ASI Central).

40. Tylko 20% ludzi wyrzuca niepotrzebne im gadżety promocyjne (Źródło: PROmotion Marketing, LLC).

Oto i one! Zestaw najważniejszych statystyk na temat gadżetów reklamowych z nadrukami. Jeżeli czujesz się zszokowany, nie jesteś wyjątkiem. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak wielkie zalety posiada wykorzystanie akcesoriów promocyjnych w działaniach marketingowych. W rzeczywistości są to jednak produkty, które pozwalają szybko zbudować rozpoznawalność marki, zapewniając niezwykle wysoki wskaźnik zwrotu inwestycji na reklamę.

Źródło: Qualitylogoproducts.com
Fundusze europejskie
zadzwoń do nas
Europejski Fundusz Rozwoju ReionalnegoX

Wgraj tutaj swój projekt graficzny

Dozwolone formaty pliku: pdf, jpg, zip. Maksymalny rozmiar pliku: 20 MB

Napisz komentarz do zamawianego produktu

loading...